שלטי מחירים

שלטי מחירים

שלטים עם מחירים לעסק ובכלל, סימני מחיר גדולים בעסק פיזי, יגדילו את המכירות שלכם, זה מובטח. למעשה, שלטים הם אחד מכלי המכירות והשיווק החשובים והכי פחות יקרים העומדים לרשותכם. זו אחת הדרכים הקלות ביותר לענות על שאלת הלקוח; "האם יש לכם את מה שאני רוצה לקנות?"

שלטי מחירים

המילים שבחרתם, הצבע, הגופן, המרקם והצורה של השלטים שלכם, יעזרו ללקוחות שלכם לדעת יותר על מה שהם יכולים לצפות למצוא בחנות שלכם ואם זו תהיה חוויית קנייה מהנה. שלט בחנות בא בעיקר כדי לומר ללקוחות  בדיוק את מה שהם הכי היו רוצים לשמוע.

חלק ממסחר נכון הוא שיווק טוב ומזמין של החנות גם אם לא מדבר על פרסום מקוון. שלטי מחיר עושים זאת בצורה מדהימה עבור העסק גם כשהם ממוקמים פיזית באזור החנות או ממש ליד המוצר שהלקוח מעוניין בו.

שלטי פריטים

שלטי פריטים הם שלטים קטנים על פריט בודד או קבוצת פריטים, המוצבים בסמוך לפריט. אלה נחשבים למיני פרסומות בחנויות והם עושים את העבודה בענק עבור כל עסק שרוצה למכור. כדאי שתשקיעו בהם ככל האפשר.

תכננו את השלטים שלכם

כל מי שיש לו מחשב ומדפסת, יכול לעשות סימנים נהדרים על השלטים. קל לעצב אותם במידה ותזכרו כמה נקודות פשוטות:

  • וודאו שהסימנים קלים לקריאה ולא מסובכים מדי
  • השתמשו בגופנים פשוטים ולא מפוארים לקריאה.
  • סגנון גופן אחד, עשוי להתאים לכותרות שלכם (מהודרות יותר או נועזות יותר) ובחרו גופן מתאים שקל לקרוא אותו עבור תוכן השלט.
  • שמרו על סגנון הגופן, הגודל ועקביות הצבע בכל שלטי הפריטים שלכם. שקלו להשתמש בעיצוב שלטים מיוחד לתקופת החגים. משהו פשוט כמו גבול אדום, יכול להיות מעולה בשלט לפריטי חג.
  • בחר צבעי דיו / נייר עם ניגודיות גבוהה: רקע לבן תמיד עובד טוב ויכול להתמודד עם צבעי דיו רבים; אבל אם תבחרו רקע צבעוני, כנראה שעדיף לכם להישאר עם טקסט שחור.
  • יש תמיד כותרת הטבה לכל שלט!
  • לפעמים, היתרון הוא המחיר הנקוב על המוצר, כמו אותם סימנים סטנדרטיים של 25% הנחה, אך לעיתים קרובות, יש יתרון ממשי של המוצר, ולא רק מחיר – הראוי להבלטה.

שלטים יכולים להפוך מתעניינים לקונים

שלטי פריטים משמשים כמיני אנשי מכירות ללקוחות שמתביישים לשאול שאלות או במקרה ואנשי המכירות שלכם לא עוזרים ללקוחות לרכישה המושלמת.

שלטים הופכים את הסחורה שלכם לאטרקטיבית יותר עבור הלקוחות על ידי הדגשת תכונות מעניינות, יתרונות נסתרים או ערכים בולטים – גם אם הסחורה אינה מוצעת למכירה.

שלטים יכולים להציג סחורה שאתם להוטים במיוחד למכור – בגלל סחורת יתר, עודף במוצר, היענות חלשה או בעצם כל דבר אחר, שבגללו תצטרכו להבליט את המסר שלכם ללקוחות.

לעוד מידע ודוגמאות, כנסו לאתר של שלט דיזיין

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לשון הרע – כיצד בוחרים עורך דין בצורה נכונה
אף אחד לא אוהב שאומרים עליו דברים לא נכונים דברים שקריים, בוודאי כשהדברים האלה פוגעים וגורמים לו נזק....
קרא עוד »
יונ 28, 2020
מדבקות קיר למשרדים – מדוע נרצה להשתמש במדבקות אלו?
על פניו, עיצוב משרד צריך להתבצע בצורה "מבוגרת ואחראית". הרי לא רק שאנחנו עובדים במקום אלא ישנם לקוחות...
קרא עוד »
ינו 11, 2022
שירות עסקי חיתוך לייזר והדפסות תלת מימד
כידוע בישראל היום יש המון סטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות, וכמו בכל שנה גם תקופת המבחנים לא מאחרת...
קרא עוד »
נוב 26, 2019